
از مورچه ها متنفرم این تنفر همیشگی نیوده پیش تر حتا دوستشون داشتم کوچولوهای زحمتکش و بی آزار اینکه تایستان ها از شکاف دیوار و زمین بالکن بیرون می زنند و اگر حواست نباشد در خانه ولو می شوند هم دلیل نفرتم از آنها نیست چون بینواها با کمی سم نابود می شوند و گورشان را گم می کنند وقتی اولین بار به من گفت مورچه ی قلب ام ،یکه خوردم بعد به خودم گفتم چه بانمک از اسم های معمولی و مبتذل که خیلی قشنگ تر است شدم مورچه ی قلب اش اما وقتی فهمیدم قلب اش چه مکان بی در و پیکر مزخرفی ست از خودم ، مورچه ی قلب اش بودن...
ادامه مطلب