کاش زندگی دکمه "پاوز" داشت
ک ا ش میشد برای مدتی تعطیل کرد و رفت
ک ا ش میشد کرکره دکان روزگار را پایین کشید و روی یک تکه مقوا نوشت "بنا به دلایل شخصی تا مدت نامعلومی تعطیل است "
ک ا ش میشد یک مشت قرص خواب قوی خورد و عمیق خوابید
ک ا ش میشد وقت تنفس از دنیا گرفت
ک ا ش میشد دلتنگی ها را شست
ک ا ش میشد خستگی ها را با اتوی بخار صاف صاف کرد
ک ا ش میشد بی حوصلگی ها را جلوی آفتاب روی بند رخت خشک کرد
کاش ...
ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70