
کاش زندگی دکمه "پاوز" داشت ک ا ش میشد برای مدتی تعطیل کرد و رفتک ا ش میشد کرکره دکان روزگار را پایین کشید و روی یک تکه مقوا نوشت "بنا به دلایل شخصی تا مدت نامعلومی تعطیل است "ک ا ش میشد یک مشت قرص خواب قوی خورد و عمیق خوابیدک ا ش میشد وقت تنفس از دنیا گرفتک ا ش میشد دلتنگی ها را شست ک ا ش میشد خستگی ها را با اتوی بخار صاف صاف کرد ک ا ش میشد بی حوصلگی ها را جلوی آفتاب روی بند رخت خشک کردکاش ... نوشته شده توسط لی لا در بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۰ | بخوانی...
ادامه مطلب