و این در حالی ست که کمتر از یک هفته قبل به من گفته بود ارتباط اش با من یک ارتباط انسانی صرفن
دوستانه است و مطلقن عاشقانه نیست و اینکه چرا نمی شود دوست بود و ارتباطی معقول و معتدل داشت؟
در پاسخ گفتم حسادت خصوصیت پسندیده ای نیست و از ایشان به این حال بد دچار شدن بعید!
دلم راضی نشد بنویسم: شما ایتدا تکلیف ات را با خودت و احساساتت به آدم ها و میزان صداقت ات به خود
و دیگران را روشن کن تا ببینیم بعد چگونه ارتباط انسانی می توان با شما داشت؟
ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: حسادت, نویسنده: بازدید: 57