حسادت

خرید بک لینک
میگوید به مردی که در شعرهایت -تو- خطابش می کنی حسودی می کنم

و این در حالی ست که کمتر از یک هفته قبل به من گفته بود ارتباط اش با من یک ارتباط انسانی صرفن

دوستانه است و مطلقن عاشقانه نیست و اینکه چرا نمی شود دوست بود و ارتباطی معقول و معتدل داشت؟

در پاسخ گفتم حسادت خصوصیت پسندیده ای نیست و از ایشان به این حال بد دچار شدن بعید!

دلم راضی نشد بنویسم: شما ایتدا تکلیف ات را با خودت و احساساتت به آدم ها و میزان صداقت ات به خود

و دیگران را روشن کن تا ببینیم بعد چگونه ارتباط انسانی می توان با شما داشت؟

+ نوشته شده در بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ساعت 10:27 توسط لی لا |
تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: حسادت, نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21

صفحه بندی