دلم می خواد زبانم را از ته بکنم
با یک فرچه ی خیلی خوب و کلی کف صابون بشورمش
بعد بندازم اش تو کاسه پر از وایتکس
در اش بیارم خشک اش کنم
و دویاره و چند بار این پروسه را تکرار کنم
شاید تمام مزخرفاتی که این چند روز اخیر باهاش زدم پاک بشه
+ نوشته شده در بیست و چهارم مرداد ۱۳۹۶ساعت 9:49 توسط لی لا |
تمرین خریت...
ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: شستشوی,زبان, نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت: 5:21