هر شب می خوابیم با این فکر که روزی که گذشت چقدر دوست داشته شده ایم
و در طول روز در موقعیت های متفاوت دانسته یا غیر از آن برآنیم که مورد مهر و دوستی افراد قرار بگیریم
این تلاش درجه بندی خودش را هم مسلما دارد
برای دوست داشته شدن توسط گروه یا فرد خاصی بی تردید تا پای جان تلاش می کنیم، دست و پا می زنبم
و بی جان می شویم...
راستی این نیاز بی انتهای دوست داشته شدن از کجا نشات می گیرد؟
پاسخ روانشناسانه اش را خوب می دانم و مکررا شنیده ام
اما راضی ام نمی کند، ابدا
این حس، این تقلا ، این نیاز باید سرچشمه ای در روح و جان مان داشته باشد
ما به دنیا می آییم تا دوستمان بدارند و بی دوست داشته شدن کالبدی بی روح و خسته ایم
مدت هاست که فکر می کنم من برای دوست داشته شدن ام از سوی چه کسانی چقدر تلاش کرده ام؟
چقدر دست و پا زده ام؟ چقدر سرخورده شده ام ؟ چقدر بی رمق و اشکریزان ناامید یوده ام؟
و آیا روزی می رسد که خسته تر از آن باشم که دست از تقلا بردارم؟
ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: داشته, نویسنده: بازدید: 52