زندگی بدون دلخوشی ، مثل خیار بدون نمکه
البته که میشه گازش زد اما کیف نمیشه کرد از خوردنش
و این قضیه کیف ارتباط مستقیمی داره با دلخوشی
یعنی دلخوشی مایه کیف است
و کیف کردن دل آدم را خوش می کنه
دلخوشی هر کسی مخصوص به خودشه
مال هرکس منحصر به فرده
و دلخوشی من مثلن هرگز نمیتونه اسباب کیف شما بشه
داشتم فکر می کردم بزرگ ترین دلخوشی من تو دنیا چیه؟
یعد فهمیدم دلخوشی در هر زمان چیز دیگری ست
یعنی این کیف در هر سن و شرایطی جور دیگری معنی میشه
الان دلخوشی اصلی من ، درک ام از خودم شده
یعنی کیف میکنم که یک جورهایی می فهمم چی ام ،کی ام ، کجام ، چی میخوام ، چی نمی خوام !
اینکه دلخوش ام به فهم نزدیک تری از خودم ، خیلی کیف ام را کوک می کنه
دلخوشی هاتون چیه؟
کیف کنید ازشون تا آخرین قطره
حواستون به دلخوشی هاتون باشه
بعد می بینید چه قدر از کوچک ترین شون لذت می برید
و کیف تون کوک میشه...
و اون موقع ست که تو دلتون یک حس قشنگی موج میزنه که با هیچ چیز تو دنیا عوض اش نخواهید کرد
من اسم اون وضعیت قشنگ را گذاشتم : دلخوشی
تمرین خریت...ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101