پر از عشق و غم و حسرت...
بعد پرسید برام یک نامه می نویسی؟
گفتم حتمن می نویسم
حالا می خوام شروع کنم براش نامه ای بنویسم
اما نامه من پر از غم و حسرت نیست
پر از عشق چرا
خیلی وقته در را به روی غم و حسرت بسته ام
خیلی وقته نامه ای هم ننوشته ام
نه برای او نه برای هیچ کس
...
تمرین خریت...ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65