نامه

خرید بک لینک
گفت من بیست تا داستانک نوشتم تحت عنوان بیست نامه به لی لا

پر از عشق و غم و حسرت...

بعد پرسید برام یک نامه می نویسی؟

گفتم حتمن می نویسم

حالا می خوام شروع کنم براش نامه ای بنویسم

اما نامه من پر از غم و حسرت نیست

پر از عشق چرا

خیلی وقته در را به روی غم و حسرت بسته ام

خیلی وقته نامه ای هم ننوشته ام

نه برای او نه برای هیچ کس

...

تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 6:27

صفحه بندی