احساس میکنم روح ام تاب ذره ای غم ندارد
لبریز ام و حتا یک قطره می تواند سرریز ام کند
هر انسانی گنجایش تعریف شده و معینی از تحمل غم دارد
من به آستانه تحمل ام رسیده ام
می خواهم از اندوه آدم ها دور باشم
شاید به نظر خودخواهانه باشد
اما حتا اگر به فرض محال هم چنین باشد برایم ابدا اهمیتی ندارد
می خواهم خودخواه باشم و دور از غم
و این تصمیم من است که بسیار هم بر سر آنم که حفظ اش کنم تا زنده بمانم...
تمرین خریت...ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143