خودم را آماده کنم...
قرار بود سه ماه بمانم بیست و چهار سال ست که مانده ام
بیست و چهار سالی که روزهای سخت و تلخ اش بر آسانی ها و شیرینی هایش می چربد
بیست و چهارسالی که از یادآوری اش پشتم می لرزد
امروز و حالا دیگر اینکه تصمیم ام برای ماندن چقدر درست یا غلط بود ، برایم اهمیت زیادی ندارد
چرا که همه این سال ها رفته اند و زندگی قابل برگشت نبوده و نیست
امروز وقتی ساعت هفت و پنج دقیقه بیدار شدم و از خدا به خاطر روز دیگر و فرصت دیگر تشکر کردم
اولین فکری که از ذهنم عبور کرد این بود امروز دهم ژانویه 2019 است ...
و من بیست و چهار سال است که غربت نشین شده ام...
تمرین خریت...
ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65