روز تولد تو

خرید بک لینک
آخرین روز پاییز ، روز تولد توست

امسال اگر بودی پنجاه ساله میشدی

خیلی اهل تولد بازی نبودی ...اصلن نبودی

آخرین بار که تولدت را تبریک گفتم ، چهل ساله شده بودی

پیش تر ها همیشه میگفتی تو دختر تابستانی و من در طولانی ترین شب سال به دنبا آمده ام

پس به من بگو مرد طولانی ترین شب سال...

آخرین بار هم همین ها را تکرار کردی

و آرزویت این بود که چهل سال بعدی را با هم و درکنار هم برایت جشن بگیریم

پنج ماه بعد از آن آخرین سی ام آذری که بودی ، برای همیشه رفتی

و من ده سال است که فکر میکنم با آن چهل سال بعد باید چه کنم

نه اینکه مطمئن باشم که خواهم بود (راستش را بخواهی اصلا نمی خواهم )

بلکه به خاطر آن آرزوی تو ...

و هزاران آرزوی دیگری که با خودت بردی تا به ابدیت بپیوندند

یک سال دیگر تولدت را بدون تو جشن میگیرم

با نگاه کردن به همان چند تا عکسی که از تو برایم مانده

با خواندن ایمیل ها و نامه هایت

با مرور همه بچگی ها ، نوجوانی ها و روزهای خوب گذشته...

یک سال دیگر تو نیستی و من

در سکوت به دنیا آمدن ات را با آرزوهای خاکستر شده ات جشن خواهم گرفت

و هر بار از خودم می پرسم تکلبف آن چهل سال گمشده چه خواهد شد؟

تمرین خریت...

ما را در سایت تمرین خریت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت: 23:16

صفحه بندی