و حواسم نیست /نبود
دیروز گفت چه ترانه های قشنگی برایم می فرستی به متن ترانه ها هم توجه میکنی؟
گفتم البته که می کنم اگر زیبا نباشند که خوشم نمی آید و طبیعتن برای تو هم نمی فرستم
گفت من گاهی پیام آنها را به خودم می گیرم...
می خواهم بپرسم منظور من ام؟ می ترسم
نمی پرسم
می نرسم بپرسم و دیگر حتا ترانه ای هم برایم نفرستی
...
تمرین خریت...
ما را در سایت تمرین خریت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66